F A Q 

Často kladené otázky

POS tlačiarne
Q: Prečo pri POS ihličkovej tlačiarni je slabo čitateľný text?

A: Sú možné tri dôvody, buď máte starú pásku, doporučujeme výmenu za novú, alebo zle nastavenú polohu hlavy, prípadne vadnú hlavu. V tomto prípade doporučujeme zaslať zariadenie do servisného strediska na výmenu hlavy.

Q: Termotlačiareň EPSON TM-T88V v pravej časti dokladu tlačí slabšie, až nečitateľne.
A: Máte na 99% vadnú termohlavu, oprava sa nedá vykonať, musí sa hlava vymeniť za novú.

Q: Mám na tlačiarni TM-220PA paralelné rozhranie. Potrebujem ho vymeniť za sériové. Je to možné?
A: EPSON má vo svojej ponuke pre POS tlačiarne niekoľko typov IF. Konkretny typ si musíte vyšpecifikovať so svojím dodávateľom HW, prípadne SW.

 

Laserové tlačiarne a multifunkčné laserové zariadenia
Q: Mám laserové multifunkčné zariadenie Brother. Pri kopírovaní na kópii je čierny fľak, pri tlači nie. Kde môže byť problém?
A: Prosím skontrolujte si skener, prečistite si hlavne sklo na skenery. Ak sa problém opakuje, zašlite zariadenie do servisu.

Q: Dá sa na laserovej tlačiarni EPSON opraviť  mechanicky poškodený valec?
A: Poškodené valce neopravujeme, meníme ich za nové.

Q: Na multifunkčnom zariadení tlač prebieha bez problémov, no pri kopírovaní robí vždy v hornej časti papiera čiernu stopu (špiní).
A: V takomto prípade s veľkou pravdepodobnosťou máte na skenery zašpinené sklo. Stáčí ho očistiť. Ak sa problém opakuje, zariadenie treba poslať do servisu.

 

Ihličkové tlačiarne
Q: Prečo 9-ihličková tlačiareň A4 pri tlači občas trhá papier.
A: Vyzerá to tak, že problém bude s poškodeným ribbon mask-om na hlave. Pošlite zariadenie do servisu.

 

Atramentové tlačiarne a mutifunkčné zariadenia
Q: Ako často mám dávať na atramentovej tlačiarni EPSON B510 test trysiek?
A: Podľa potreby, ale hlavne keď zistíte, že sa znížila kvalita tlače, prípadne ak ste tlačiareň dlhšie nepoužívali.

Q: V atramentovej tlaciarni EPSON P600 pri teste trysiek v žltej farbe je aj purpurová. Po opakovanom teste a cisteni hlavy sa to nezlepšuje. Aký môže byť problém?
A: Vždy, keď sa pri teste trysiek aj po opakovanom cisteni, v jednej farbe vyskytuje iná, takmer na 100% je poškodená hlava, oprava nie je možná. Musí sa vymeniť hlava.

Q: Pri tlačiarni L4160 mám problém s podávaním papiera, doteraz podávanie bolo bez problémov. Ako postupovať?
A: Ak sa podávanie papiera zhoršilo zo dňa na deň, mohol vám spadnúť cudzí predmet do podávača. Niekedy je to možné vyriešiť bez problémov, ale sú prípady, keď sa to dá riešíť len v servisnom stredisku. Stávajú sa prípady, keď v podávači nachádzame hračky, cukríky, lieky, náušnice, kancelárske spinky, atď... . V takto prípade je oprava spoplatnená, výrobca takýto druh závady nezaraďuje medzi záručné opravy.

ITS tlačiarne a multifunkčné zariadenia
Q: Pri tlačiarni EPSON L565 je test trysiek OK, tlačia všetky trysky na 100%, len žltá ťahá do oranžovej. Poraďte, čo by som mal urobiť?
A: Môže byť vadná hlava, ale mali sme pri ITS aj taký problém, že niekto omylom pri naplňaní zásobníka atramentu sa pomýlil a malial atrament do nesprávnej sekcie. Potom stači len dotlaciť tú farbu, ktorá ťahá do inej a naliať tam novú farbu, ktorá tam patrí.

Q: Spadá výmena nádrže odpadovéo atramentu (filce) pod záruku?
A: Obecne nie, je to spotrebný materiál podobne ako atrament. V špecifickom prípade, keď porucha niektorej časti tlačiarne (napr. pumpa atramentu) spôsobí naplnenie nádoby, áno.

 

Data projektory
Q: Mám projektor EPSON EB-S31, asi týždeň nesvieti. Viem si užívateľsky vymeniť lampu, viete mi ju dodať?
A:
Lampu vieme dodať. Áno, viete si ju vymeniť pokiaľ je lampa v celosti, ak praskla, musíte zariadenie poslať do servisu.

Q: Na projektore EPSON EB-460 som vymenil novú lampu, napriek tomu nesvieti. Čo som urobil zle, alebo kde môže byť problém?
A: To, že nesvieti lampa nemúsi byť na 100% vada lampy. U spomínaných projektorov odchádza VN zdroj. Pri poruche sa potom projektor tvári, že má poškodenú lampu.



Skenery
Q: Pri skenovaní dokumentu A4 mi na rovnakom mieste robí skener akýsi fľak?
A: V takomto prípade s vysokou pravdepodobnosťou máte slabo viditeľnú nečistotu na skle skenera. Skúste to skontrolovať a opatrne očistiť. Ak je to v poriadku, porucha bola odstránená, ak nie zariadenie treba zaslať do servisu.

 

 

 

........................................................................................................................................................................

 

Kontrolný kód

i
Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie