Servis Assistant

Objednanie služby SERVIS ASSISTANT:
Vyplňte formulár, priložte potrebné súbory, potvrďte (NIE SOM ROBOT) a odošlite ho.
(Postup nájdete v spodnej časti formulára.)

Záručná oprava: *

Zakúpené vo firme:

 

 

POSTUP:

  1. Vyplňte prosím formulár SA na objednanie zvozu zariadenia do servisu. Pre kvalitné poskytnutie služieb uveďte čo najviac údajov. Nezabudnite uviesť zariadenie - model.
  2. Zariadenie zabaľte do krabice s výplňou, tak aby sa pri prevoze nepoškodilo. Káble nemusíte prikladať. Náplne/toner nechajte v zariadení. V prípade modelov Epson s tankovým systémom ITS (L220, L810, ...) označte vrch krabice "nepreklápať!", (nálepka na stiahnutie a vytlačenie).
    Pokiaľ sa na zariadení nachádza ventil, prepnite ho do polohy preprava, ak máte štuple nasaďte ich na atramentové nádobky.
  3. Zariadenie v nasledujúci pracovný deň vyzdvihne kuriér spoločnosti UPS (SPS). Po oprave Vám ho dovezie späť. Dokumenty k servisnej udalosti po návrate zo servisu nájdete na boku krabice v červenej fólii (pri štítku).
  4. Lehota na záručnú opravu je max.30 dní. Po dobu opravy doporučujeme si zabezpečiť náhradné zariadenie - tlačiareň. Pri pozáručnej oprave sa lehota môže predĺžiť.
  5. Pokiaľ ste pripojili doklad o kúpe v elektronickej forme, nie je potrebné ho už prikladať k zariadeniu aj fyzicky. Takisto ani vyplnený formulár.
    Upozornenie: Veľkosť priloženého dokladu o platnej záruke doporučujeme do 1,5 MB.
  6. Zvoz zariadenia pri produktoch Epson je bez poplatku. Pokiaľ vlastníte zariadenia Brother, alebo Kyocera náklady na prepravu počas záruky sú spoplatnené.

V prípade pozáručnej opravy je cena zvozu zahrnutá v diagnostike 15,-€ (vrátane DPH).

 


        Servis Assistant
servisas

            Epson OSS
oss

             Pýtajte sa!
otazka

sps
 

 

PT-logo

 

EPSON servis od 1993

     epson servis

Servis

NEZABUDNITE !!!

              REGISTRUJTE
si na vybrané EPSON produkty

36 mesačnú predĺženú záruku



 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info